Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-19, 12:05   #155
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg blir aldri helt fornøyd med hus(ene) jeg kjøper og er stadig vekk på finn.

I går dukket det opp en liten enebolig på finn. Betydelig nyere enn huset vi bor i nå som er fra 70-tallet (men pusset opp av forrige eier). Det er på 116 kvadrat. Lite uteplass og ikke hage annet enn en grønn flekk.

Jeg tenker at ny bolig bør inneholde like mange bruksrom og ikke ha naboer for tett innpå. Og så er det kostnader forbundet med å bytte bolig. For oss mye til megler og dokumentavgift ny bolig.

Kan du gjøre hagen enklere, legge plen for en eller flere blomsterbed og kjøpe robotklipper. Det er ikke gitt at nyere bolig er vedlikeholdsfri, det er alltid noe, og du vet hva du har, men ikke hva du får.

Vi ønsker oss nyere bolig, men for de 300 000,- som det skulle ha kostet til megler og dokumentavgift kan vi heller pusse opp. Nå skal eldste på ungdomsskolen over veien til høsten, hun gleder seg til kort skolevei.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat