Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-19, 08:09   #149
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vi er én voksen og ett barn som bor på 30 kvm og for meg er det veldig greit. Vi bodde de første 2,5 årene av barnets liv på 120 kvm, og jeg savner det ikke i det hele tatt. Når barnet blir ett-to år eldre, må vi nok ha et sted med et soverom til, men jeg er ganske sikker på at å bo trangt er noe vi kommer til å gjøre for alltid.

Nå har det gått noen år og vi har oppgradert. Både med 20 ekstra kvm. og med en ekstra voksen. Og to katter forøvrig. Jeg synes det går fint å bo på 50 kvm, mens samboeren synes det er for trangt. Sønnen ønsker seg nok større rom også, så det blir nok en oppgradering til. Men vi ser ikke for oss å bo på mer enn maks 100 kvm. Heldigvis er mannen og jeg enige i at hus er vårt felles mareritt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat