Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-19, 22:53   #142
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Gammel tråd men svarer for det

Vi har ca 300 kvm på 3 pers og er strålende fornøyd.

Da har vi leid ut ca. 40kvm i underetasjen, også har sønnen min og assistentene hans deler av 1. etasje til disp med soverom, liten kjellerstue, kontor, og bad. (og vaskerom og bod og stor hall /inngangsparti). Også "bor" jeg og sambo oppe med soverom/bad, stor åpen kjøkken/stue-løsning, vaskerom og kontor. Vi har akkurat flyttet kjøkkenet så vi har fått deilig stort kjøkken på 30kvm med plass til alle-mann-alle og masse plass til matlaging, dels åpent mot stua som er nærmere 50kvm. Det eneste vi føler vi mangler er et gjestetoalett, egentlig.
Ute er det stor platting med flere sitteplasser, og resten av tomten er jungel enn så lenge (1 mål).

Hadde ikke sønnen min hatt spesielle behov så assistentene hans er i hus 24/7 (til og med to på dagtid!) skulle vi klart oss fint med 1/3 av plassen. Jeg vil gjerne ha hage, men med livet mitt nå har jeg liten tid til den. Så det er ikke noe must.
Før bodde jeg og lillegutt og au pair på 75kvm i blokk med 3 soverom. Gikk strålende det og

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat