Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-15, 11:14   #15
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Norgesferie med amerikanere

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg gjorde halve turen (Skien-Lunde) i 6. klasse og vi var helt over oss over hvor spennende det var. Dette er også en helt klar mulighet altså, ikke ta hele, men bare deler. Den siste delen (Lunde-Dalen) er mest naturskjønn, men den første delen er mest spennende.

Det er jeg enig med Nenne i. Ungene mine har tatt deler av turen, etter eget ønske, og de syns det var stor stas. Hvis dere ikke drar fra Skien, vil jeg i hvert fall anbefale strekningen mellom Ulefoss og Lunde. Der får dere med det mest spektakulære sluseanlegget, som er Vrangfoss, og vakker Telemarksnatur. Det er også mulighet for å gå mellom to av sluseanleggene (Eidsfoss og Vrangfoss), sånn at man kan få litt bevegelse på turen.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat