Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-12, 14:34   #228
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Våken, her.

Jeg har redegjort for hva som var målet mitt tre ganger i denne tråden. At du forsøker å fokusere på meg, ufin argumentasjonteknikk, samtidig som det ikke foreligger noen innrømmelser fra dere side om det samme. overrasker meg ikke. Overrasker deg ikke i forhold til hva?
Poenget var engasjement til å være med å bestemme annet enn hvert andre år du leverer seddelen i valgurnen. jeg gjorde også rede for innlegget mitt at de kunne se helt bort fra personlige synspunkter og meninger og gjøre engasjementet om til hva DU vil at grunnloven skal være for landet ditt. Ikke være enig med meg... Det er litt av noe vås du prøver å merke meg med her nå

Hm. jeg liker fortsatt ikke diskusjonsteknikken din, kjenner jeg. Hvis du ønsket en diskusjon/finne ut hva folk syntes at grunnloven skal være for landet sitt, hvorfor i all verden spurte du ikke om det, da - istedet for å blande inn en merkelig sak fra Rogaland og en påstand om at norske dommere står fritt til, og kommer til, å gå bananas?

Sorry - men å ta på martyrminen fordi du selv ikke klarte å gjøre det klart hva du ønsket å diskutere, synes jeg rett og slett er ufint.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat