Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-19, 22:17   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Venn mangler på vennelista snap

Jeg gjorde faktisk en test nå, opprettet en fake bruker for meg selv, la til meg selv og slettet meg igjen. Man blir igjen på den andre lista da. Altså, man kan bare slette på egen liste. Man forsvinner fra andres liste hvis man blokkerer, men da er man heller ikke søkbar på "Legg til venn", og det er hun som jeg ikke finner igjen. Begynner å bli bekymret for at jeg har slettet vennen uten å vite det :gulp: , men kan ikke skjønne at det går an heller. Jaja, satser på at ingen holder styr på egen liste uansett. Er bare irritert over at jeg ikke skjønner hva som egentlig har skjedd (og litt frustrert over at hvis man sletter venner forsvinner ikke en selv fra de andres lister. Trodde man gjorde det).

*er ikke 14 år selv om det høres sånn ut*

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat