Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-19, 21:08   #54
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Ja, og det var jo det som var oppgaven til Theon - å dra all oppmerksomheten mot ham det kritiske øyeblikket.

Jeg satt helt på tuppen av stolen med hendene foran munnen nesten hele tiden. Det er sjelden av slagscener, altså.

Jeg er enig med en del av kritikken. Ja, det var FOR mørkt, selv om jeg skjønner grepet. Og enten burde noen flere dødd, eller så kunne de gjort det litt mer sannsynlig at de overlevde. Sam, liksom? Under en haug med walkers?

Men jeg elsker det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat