Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-17, 13:06   #1
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

"Sydenjomfruer" - de dummeste spørsmålene ever

Altså, vi har aldri vært på chartertur, men ungene elsker å bade i basseng og det er ikke kompatibelt med somre hos svigers nordpå. Og etter noen år med heller kjølige danske somre tenkte vi altså at det var på tide å sette kursen mot solfabrikkferie. Bulgaria.

Men vi skjønner ikke helt tidsberegningene her. Det står at det er 8 dager, og vi skal reise mand. 7. AUG 19.30-23.30 med retur tirsdag. 15. AUG 00.40-03.00.
Vi regner med at vi kommer til hotellet ca kl 01.00, da det er ca 30 minutter fra flyplassen. På avreisedagen ser jeg at det kan bli en slitsom dag, for sånn jeg tolker det må vi ut av hotellrommet kl 12 den 14.aug (?) og hotellet har ingen mulighet til å oppbevare bagasje frem til avreise. Det står at man kan høre med resepsjonen om å forlenge rommet, evt bytte til et annet om det er opptatt, mot et ukjent beløp.
Har jeg skjønt det rett?
Kan dere hjelpe meg med å tippe hvor mye det koster å reservere et rom (kan være et dobbeltrom i stedenfor familierom/juniorsuite forsåvidt, skal jo ikke sove der)?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat