Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-20, 10:22   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er 45 et «halvrundt» tall?

Har de siste årene overvært en del 45-årsdager, og nylig hadde jeg også selv. Jeg har lagt merke til at det virker som ganske mange anser 45 som et nesten rundt tall når det kommer til feiring, mens andre ser ut som et spørsmålstegn når jeg har nevnt det. Selv hadde jeg nok aldri kommet på at å fylle 45 skulle være noe annerledes enn å fylle 44 eller 47, men nivå på gaver, oppmerksomhet og selskap tyder noen ganger på det motsatte. Noen inviterer til stor fest. (Ofte jentefest, har jeg registrert.) I min familie er det noen som ikke bare dobler, men faktisk tripler gavebeløpet, mens andre gjør som de pleier.

Jeg har lyst til å finne ut hva flere mennesker enn meg tenker om en 45-årsdag. Er det «større» og «rundere» enn en hvilken som helst annen bursdag?

Meget Viktig Poll kommer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat