Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-14, 11:24   #76
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å være den som ikke drikker alkohol i drikkende gruppe

Jeg har ingen problemer med å være edru på fest, men jeg ser ikke noen grunn til å være det hvis jeg ikke er a)gravid b) går på medisiner/er syk c) må veldig tidlig opp neste morgen/kjøre bil/har en eller annen viktig dag dagen derpå. Det betyr ikke at jeg bøtter nedpå, veldig ofte holder det med alt fra 1-3 glass vin eller to øl. Jeg tror ikke at jeg endrer meg etter en slik mengde med alkohol, men endrer meg nok om jeg drikker en del mer enn det jeg skisserte tidligere. Ikke nødvendigvis til det verre.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat