Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-12, 11:34   #762
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg tror det avhenger av hva slags sjokolade man er vant med å spise. Mine barn har fått biter med 70 % i ny og ne fra de var små, og de liker det godt. Vi lager alltid kakao med melk og 70 % sjokolade, og tilsetter ikke noe sukker i tillegg. Det har vi gjerne til helgefrokosten om vinteren, og sender med jentene på turdag. Det sagt, så gafler de gjerne en melkesjokolade i lørdagsgodteriet også, altså.

Mitt poeng - som jeg ser ikke kom fram - var at det innimellom kan virke som om min kjære datter ikke ønsker å spise noe som framstår som sunt. Så hun kan godt finne på å spise 70%-sjokolade . Men blir det ansett som sunt, så vil hun sikkert slutte. :bare litt oppgitt:

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat