Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-12, 11:33   #761
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva med grove vafler og matmuffins, Rine?


Jeg har ikke overvettes tillit til Folk Flest, altså, og jeg er sikker på at hos enkelte så vil mørk sjokolade hos tre elever lage trøbbel og halloi og melkesjokolade hos resten. men jeg HAR ganske stor tillit til den enkeltes skole og lærers evne til å vurdere dette underveis, og så innføre adekvate tiltak ved behov. Av og til MÅ man ha firkantede regler. Av og til slipper man det, gudsjelov.

Jeg tenker at skole og lærere kan få slippe å vurdere og innføre tiltak (med påfølgende foreldremøter og dumme spørsmål som "hva med grove vafler, da!) og at det er rimelig enkelt å si at sjokolade, brus og kjeks er forbudt (utenom ved turdager, f.eks) fordi disse tingene faktisk ikke er det skolen dreier seg om. Man er på skolen 6-8 timer i døgnet, kan man ikke drikke farrisen og spise 87 % sjokoladen de andre 18 timene?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat