Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-23, 09:54   #28
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.071
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søtning til havregrøt

Jeg tenker vel at om en liker sukker på grøten, så ta litt sukker på grøten. :enkel: Sukker er jo ikke djevelens verk, selv om det kan fremstå sånn iblant. Det kommer jo an på totalmengden gjennom dagen om det blir for mye. Sånn. Måtte bare si det. Jeg lager sjelden vanlig havregrøt på morgenen, men spiser veldig ofte kjøleskapsgrøt som også er havrebasert. Jeg bruker bær, banan, litt nøtter/kjerner og som oftest litt lønnesirup avhengig av hva som er i grøten. Banan oppå eller i grøten søter jo en god del synes jeg. Noen ganger spiser jeg havregrøt med sukker og kanel :vill og gal: Det største aberet med det for min del er at jeg ikke blir like stabil i blodsukkeret, derfor bør jeg helst ha cottage cheese i eller nøtter på eller noe for å få balansen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat