Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-21, 14:11   #42
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har man sluttet med takkekort?

Noen år siden vi har drevet med det, men vi sendte takkekort etter bryllup og etter fødslene til begge barna til de som ga oss gaver da (vi har ikke døpt barna). Konfirmasjon er noen år unna. Jeg synes det er hyggelig å få takkekort, men gruffer hverken over mangel på kort eller format på den.

Jeg kom opp i en ny problemstilling i fjor da, om hvorvidt en skal sende takk for kondolansehilsener i forbindelse med dødsfall. Etter en prat med begravelsesbyrået endte vi på takkeannonse i de to mest aktuelle avisene, siden de fleste som sendte blomster og hilsener er i en generasjon som ofte leser papiravis. Noen fikk også melding. Sikkert noen som syntes det var feil også, men det var ikke noe jeg orket å ta tak i midt i sorg og slitenhet.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat