Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-12, 14:49   #38
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.151
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

En liten justering i mine påstander er vist på sin plass- valige modder kan vist ikke lese PMer det er admin greier. Og de har fortsatt lov å bli grinete som privatperson om moddehatten ikke taes på mener fortsatt jeg.

Vi kan heller ikke lese PM-er - eller rettere sagt: jeg kan ikke lese PM-er; HP har vel i prinsippet teknisk tilgang til innholdet, men denne tilgangen er ikke tilgjengelig, for å si det sånn.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det finnes muligheter i forumprogramvaren til å regulere hvor mye tilgang moderatorer på ulike nivåer har, og hvis man har valgt å la alle moderatorer se og gjøre alt tenker jeg at da har man samtidig valgt at moderatorrollen innebærer et ansvar for å forvalte de opplysningene man har tilgang på riktig, og ikke skaffe seg informasjon man ikke har bruk for.

Det er klart.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat