Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-10, 17:24   #57
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.083
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til stryking av klær?

Vi har ikke så mange plagg som må strykes, og da mener jeg MÅ strykes. De samler jeg til gjengjeld opp og tar meg et raid når jeg får ånden over meg. Hvilket er sjelden. Man bør jo ikke stryke hvite skjorter og slikt før man skal bruke dem, for da blir det jo gult.
Jeg har forresten fått arvelåne strykepressen til mormor. Hadde tenkt å bruke den til syting, men den kan jo spare meg for et par stryke-kalorier.

Jeg stryker skjorter og bluser og tunikaer som strykes. Av og til en linbukse om den ikke har blitt fanget opp i vaskeprosessen og utsatt for krølleminimering. Ellers satser jeg stort på å ikke kjøpe ting som må strykes, og å henge ting til tørk på kleshengere ved behov.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat