Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-10, 16:16   #55
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.459
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Alternativ til stryking av klær?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Se her ja, ei som er like gal som meg Det var godt å se.

Det med renseri er nok ikke noe alternativ det heller, for det koster nok ei ny skjorte og vel så det sikkert? Ikke at jeg vet det, men noe jeg tror.

Det rare er, at de billige kopiskjortene jeg kjøpte til gutta i Tyrkia, er de som holder fasongen best. De behøver ikke strykes

Sjekk det med renseri uansett. Jeg ante ikke at det var slik, men de har spesielle priser for skjorter. Blusene mine er kjempedyre aa rense, 10 ganger dyrere enn skjortene til mannen.

:hvisker: Og saa maa jeg vel innrömme at det som oftest er vaskedamen som stryker det som ikke renses, men om hun ikke gjör det, gjör jeg det selv. Man venner seg nemlig veldig fort til de kjempefine strökne t-skjortene og föler seg veldig sjuskete om man ikke har dem ströket en gang.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat