Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-21, 18:41   #498
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #7

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mannen min mener det er mer tid til matlaging under korona og har kjøpt pastamaskin. I dag skal han lage ravioli med diverse fyll. For første gang. Jeg er spent, men har tro på at det blir bra.

Jeg følger opp denne. Mannen min lagde ravioli i dag. Det ble helt himmelsk og han brukte godt over 2,5 time. Han er en skikkelig tidsoptimist, og forsvant ut døra midtveis i måltidet (snuppa og jeg stod fremdeles og lagde/kokte pastaputer mens vi spiste innimellom). Han skulle nemlig rekke en trening.

Han var helt månebedotten over at det skulle ta så lang tid. Det stod jo "over 60 minutter" i oppskriften. Altså; denne fyren har en mastergrad i anvendt fysikk. At det ikke var mulig å skjønne at det faktisk kan bety veldig mye lenger enn 60 minutter falt ham ikke inn. ... og det er ikke første gang han overraskes av dette.

Men altså - hjemmelagde ravioli med ricotta og spinat i tomatsaus med salsicciapølse - det var helt vanvittig godt. Vi kommer garantert til å lage dette igjen, men vil da dele opp arbeidet litt mer slik at ikke alt skal skje samtidig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv