Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-20, 16:55   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et spørsmål om Snapchat og meldinger man ikke er interessert i

Jeg opplever støtt at jeg får meldinger på snap som jeg er helt uinteressert i. Typ seks filmer på rad fra at man kjører båt på sjøen. Jeg kan jo fint la vær å åpne disse meldingene, men da blir de jo liggende som uåpnet, og jeg ender til slutt med å åpne dem bare for å rydde opp og ha tom meldingsboks. (Don’t judge!)

Er det noe jeg kan gjøre for å slippe å se meldingene? Er det kun blokkering som funker? Vil de i så fall se at jeg blokkerer?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat