Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-19, 21:58   #875
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det lyste lang vei av Giske i går at han lagret det som ammunisjon i argumentasjonen: "dette er bare et typisk eksempel på at uskyldig tøysesak blir spilt opp til mye mer enn det det er, og brukt i en maktkamp". Han tapte slaget, men definitivt kkke krigen, denne uka.

Jeg er ikke så overbevist om det, faktisk. Det er mange av tilhengerne hans som er skikkelig skuffet over ham nå og som føler seg rett og slett latterliggjort. Og de er kanskje ikke så ivrige på å ta enda en omkamp for ham nå. Jeg tror han mistet mye med denne saken.

Og jeg enda til gode å høre noen si at denne hendelsen var problematisk i seg selv. Han blir ikke droppet fordi han gjorde noe galt, isolert sett, men fordi han forvaltet den nye tilliten ubegripelig dårlig. Så jeg syns ikke han har så mye å fare med i forhold til «Se hvordan folk bærer seg for småting», nettop fordi han ikke ble felt for innholdet i en fillesak, men fordi han åpenbart er en ukritisk idiot, som ikke klarer å holde seg på matta bare litt engang.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat