Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-17, 21:29   #48
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe 7-seter men klarer ikke bestemme oss for hvilken som er bes

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Tallene jeg oppgir er når man har 5 eller 7 seter oppe ihht de tallene forhandler opererer med. Er ikke det en standard? Jeg føler ihvertfall at jeg har "danseplass" i bagasjen mot for hva jeg har i dag - Audi Q5. Jeg valgte ikke Volvo XC60 pga vinduet som skråner og stjeler mye bagasjeplass (+ den er vesentlig dyrere mot hva jeg får av utstyr på en Kodiaq).

7-setere oppgis gjerne med bagasjeplassen de har som 5-setere. Kodiaq med alle syv setene oppe er oppgitt til å ha 720 liter som femseter og 270 liters bagasjeplass når det måles opp til seterykkhøyde, hvilket er det vanlige. Det sier seg selv at en ekstra seterad tar mer enn 100 liter av bagasjeromsplassen....

På en del biler som kan leveres enten som 5 eller 7-seter, kan 5-seteren har litt større plass pga. bagasjeromsgulvet bygger litt høyere i 7-seters-versjonen.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat