Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-12, 15:31   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2012, det store reiseåret – jeg trenger koffert

Vær obs på at stooore kofferter blir veldig tunge når de er fulle. Mange flyselskap tillater ikke mer enn 20 kg bagasje pr. billett, og det er ikke alle som tillater en å slå sammen to bagasjekvoter til en stor kvote. Derfor er det lett å ende opp med overvektsgebyr når du for eksempel har pakket 25 kg i kofferten, selv om dere er to personer og kan ta med 40 kg til sammen. Jeg har brent meg på den en gang og har derfor begynt å reise med to mellomstore kofferter i stedet, når jeg reiser på ferie.

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Er Roncato et greit merke?

Roncato er et greit merke hvis du ikke reiser veldig mye. Hvis du stort sett bruker koffert på ferie, er Roncato helt greit.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat