Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-20, 19:54   #30
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vegetarretter for (skeptiske) nybegynnere?

Vi har levd nesten kjøttfritt de siste årene. Vi spiser riktignok fisk, og av og til også kylling, men jeg tror vi i snitt har fem vegetarmiddager i uka. Vi bruker aldri kjøtterstatninger, jeg har faktisk ikke smakt den noen gang.

Vi spiser veldig mye suppe. Svamikseren vår får kjørt seg på et eller annet hver eneste dag. I tillegg blir det mye rotgrønnsaker, brokkoli, blomkål, spinat, grønnkål, linser, bønner, sopp og nøtter. Det blir også gryteretter (for eksempel med søtpotet og nøtter eller linser/bønner), pastaretter, risotto og så videre. Jeg synes det er kjedelig å tilberede vegetarburgere, så det gidder jeg ikke så ofte, men synes det er godt dersom man har i noe som gir tyggemotstand.

Jeg henter en del inspirasjon fra Hanne-Lenes vegetar og vegeterbloggen.no.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat