Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-20, 21:43   #18
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reparere eller kjøpe ny mobil?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Heisann, mitt navn er Frukt Eplesen og jeg har en Nokia 7 Pluss kjøpt der og der for ca to år siden. Jeg har en god stund hatt problemer med lading på den, og søk på internett samt erfaringer fra kjente (Pappalille Foreldreportalsen) forteller meg at dette er et kjent problem med denne modellen. Jeg har behandlet den pent, og som man skal, og jeg har ikke noe ønske om å bruke penger på å bytte ut en mobil som er knappe 2 år gammel, hvordan går vi frem for å løse dette?

Om du starter kommunikasjonen helt tydelig på at du ikke finner deg i å bli avfeid med "brukerfeil" er det ofte lettere å nå igjennom.


Tusen takk! Det var en fin mal. Jeg blir så stressa i sånne situasjoner, snakker for fort og greier ikke å tenke meg om så jeg kommer alltid på ting jeg burde sagt etter samtalen.

Nå er det forresten noen lyse striper rundt kanten av skjermen så det er tydeligvis mer som er galt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat