Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-09, 19:03   #57
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Jeg strikker masse til ungene, og har ikke strikket til meg selv siden jeg fikk barn. Er det overkommelig å strikke denne når man bare er vant med barnetøy?

Jeg strikker visstnok veldig pent, men har ikke prøvd meg på fletting før. Vurderer å forsøke meg for denne var bare lekker og jeg finner aldri noe sånt i min størrelse til en pris jeg er villig til å betale (med mindre den er i akryl og da vil jeg ikke ha den).

Jeg leste det som stod på nettsiden. Hvordan vet man hvilket garn som er rett for oppskriften?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat