Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-09, 22:08   #25
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger man ikke pass for å reise til Tyskland?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det er innført passplikt i Tyskland i perioden 20. mars til 5. april på grunn av toppmøtet til NATO. Dette skjer stort sett hver gang det er er tilsvarende høyprofilerte møter og lignende. Så denne uka må man ha med pass. http://www.tv2underholdning.no/hjelp...cle2645896.ece

Nasjonale ID-kort i kredittkortstørrelse er under utredning, men bl a Datatilsynet er ikke fornøyd med de forslag til løsninger som foreligger nå, av flere grunner: Tradisjonelle løsninger har svakheter ift misbruk, forfalskning, muligheter for dobbeltidentiteter etc, mens nyere RFID-løsninger og tilsvarende kan ha svakheter ift personvern (mulighet for unødig overvåkning og registrering). Så det vil nok drøye en stund til, og da er som Stompa sier pass den eneste godkjente ID for nordmenn i utlandet.

Thanks my friend. : pakker pass i vesken:

Jeg bor i Tyskland og drar vanligvis ikke rundt paa passet (har blitt spurt en gang ifm. en demonstrasjon, men det gikk heldigvis bra), men naa skal jeg ta det med meg et par dager.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat