Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-22, 15:58   #26
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eyeliner til våtsonen som ikke smitter/glir ut

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Urban Decays kajal, som Niobe nevnte tidligere er veldig bra. Fine farger (jeg er særlig glad i Mushroom), og veldig lett å påføre.

Synes dere de er veldig myke? Jeg har ikke sjanse til å få tynn nok strek med den. Har lilla (Vice), grønn (Mildew) og den som heter Sabbath. Men for meg er de så kremete at det blir øyeskygge av det. Men vannfaste, det er de!

Når jeg snakker om tight lining så er det mye tynnere enn det liefje har på nedre vipperot. Det beskrives vel som å dytte farge inn mellom vippene. Så noen videoer og det beskrives som dot the eyeliner in between.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat