Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-16, 22:04   #130
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er de fornuftige hen?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Hva med praksisplasser i landbruket? Rutine, trygghet, språk og håndterlige oppgaver kan være en god start. Dyrestell og opplevelsen av at noen er avhengige av deg og trenger deg er terapeutisk for mange. Jeg er oppvokst med folk fra hele verden i fjøset, på jordet, i skogen og rundt bordet, og de jobbet for kost og losji og litt lommepenger. Det var en god start på deres norskopplæring, mange snakket helt perfekt norsk etter et år.

Veldig godt innspill, HV, jeg er helt enig i at dyr er terapi

Men tror du, helt ærlig, at flyktninger fra Syria, som er vant til å leve etter standarder svært lik vår egen, vil være villig til å jobbe for kost og losji på gård i 2016? Av og til tror jeg vi taper litt av synet, at dette ikke nødvendigvis er folk som kommer hit fordi de er fattige - de kommer på grunn av uro i hjemlandet.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat