Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-23, 14:57   #15
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Alene"mødre med hund

Jeg var velsignet med en eks som full av dårlig samvittighet kjøpte hund til ungene en måned etter at vi gikk fra hverandre, som jeg fikk på fulltid fordi hans nye samboer ikke tålte hund (de har i ettertid kjøpt seg hund selv. ). Jeg anbefaler å vente til alt er landet og man har styr på hverdagen før man skaffer seg hund. Hund er mye ansvar og arbeid. Jeg hadde konstant dårlig samvittighet for hunden, og hadde aldri gjort det igjen ( ikke det at det var jeg som gjorde det da. ). Blir muligens noe annet når man velger det og ikke bare plutselig har hund. Vi er seriøst på datter som ringte meg da jeg var på weekendtur med venninne og sa «pappa har kjøpt hund, du må hente den på flyplassen på mandag».

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat