Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-16, 09:34   #65
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helt nytt kjøkken - tips og triks?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi har én benkeplate i heltre og én i Silestone. Den i tre har vi akkurat slipt ned for flere tusen kroner - den var riktignok 10 år gammel, men så ikke ut. Alt av vann og aluminium setter ringer og flekker.

Har dere bodd der i 10 år? Jeg syns det liksom bare er fem-seks år siden.

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Har kjøkken fra Norema.

Laminat benketopp i det klassiske crisscross-mønsteret i grått på hvit bunn - det vi husker fra de gamle respatex-bordene. Spesialbestilt Veldig fornøyd med det. Tåler litt juling, som den også får.

Det har vi også! Virvarr heter det, designet av Sigvard Bernadotte på femtitallet. Veldig fin. Nå flytter vi fra den da.

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Vi har forøvrig (nesten) bestemt oss for å ha Farfar-fliser mellom benk og overskap.

Akkurat de har jeg sett på også!

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

(Ullungen kaller den allerede sin Donald-krok, og gleder seg å sitte der på puter med blader og en liten aperitif. )

Jeg likte Donald-kroken.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat