Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-11, 11:35   #1295
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg kjenner på det samme som deg, LaBanga. Hva skal man si? Det jeg tenker intuitivt er at man bør slå i bordet med klare tall og fakta, med henvisninger. Og dokumentere at påstandene folk kommer med er feil. Men så ser man f.eks FrP, og her befinner jo mange fra den brune gruppen seg, som velger å stole på to forskere (som ikke har kompetanse på området) som er uenige med to tusen forskere (som har kompetanse på området). For eksempel. Da blir det veldig vanskelig å snakke om statistikk og fakta.

Han tidligere nazisten som det nettopp ble linket til sa at det var dette spørsmålet som vekket ham; "«Hva godt har alt det du har foretatt deg gjort for deg og din familie?»." Jeg er usikker på om det er noe som slår an hos den jevne bruning. Dette dreide seg om en fyr som ordnet det til slik at han satt i fengsel, og det gjør jo de aller fleste heldigvis ikke.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv