Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-16, 21:33   #531
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.849
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Er det ingen som har konfirmant nå i september?
Eller har dere stålkontroll?
Jeg sitter her og pludrer med huskelisten min og alle dere som er ferdig har kanskje noen bra tips til kakebakingen. Det er min store oppgave.
Har ikke så mange å spørre om hjelp men stedatter skal lage Ostekake og svigermor skal lage Verdens Beste og en Fyrstekake. Fyrstekaken kan fryses i forkant da.
Jeg har tenkt å lage sukkerbrødet til marsipankaken selv.
Sukkerbrødet kan fryses, ikke sant? Har lest meg frem til på nettet at det er fordel at det er litt fryst når det skal deles for da smuldrer det ikke.... ? Har tenkt å lage stort firkantet så må finne ut en stor oppskrift og få stivet opp kantene på langpannen så den kan heve.

Gulrotkake, bunnen kan vel fryses og tas opp kvelden før og pyntes med ostekremen?
Suksessterte, har lest meg frem til at den kan fryses og tas frem som den er. Den blir ikke kornete i kremen da?
Pavlova, vet at bunnen kan lages etpar dager før og oppbevares på benken i klede.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat