Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-06, 12:18   #39
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte punkterer du?

Jeg har punktert noen ganger, må må jeg tenke . Jeg har punktert 4 ganger. Jeg har har kjørt bil i 10 år.

En gang kjørte jeg ut av parkeringshuset på Oslo City. Å ta på belte, stille inn radio og kjøre bil samtidig var ikke lurt. Traff kanten og punkterte. Dette var selvsagt på vinteren. Dekket ble fort flatt. I tilleg viste deg seg at den indre rattstammen var ødelagt.

Andre gang var bilen punktert når jeg kom ut fra jobb.

Tredje gang var jeg hjemme og skulle ut å kjøre. Da så jeg at ene dekket var flatt. Gravid med bekkenløsning og en liten tass 1 1/2 år, det er ingen god kombinasjon. Ringte veihjelpen som komå skiftet dekk.

Siste gang var på hjem fra butikken. Kjente at det trakkk i rattet. Stoppet i første busslomme. Hadde ikke kjørt mange meter fra jeg kjente at det var noe til jeg kom til busslommen. På noen få meter, 50 m, så hadde felgen blitt ødelagt.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat