Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-21, 21:32   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går det an å reise offentlig med hund mellom Bergen og Ålesund? (Roadtrip)

Jeg er ikke så keen på å skaffe transportbur og sende hunden med fly, så vi spekulerer på litt andre alternativer. Har flere muligheter, men en av dem er at jeg og hunden tar oss et par dager fri fra familieferien og tar distansen som en roadtrip med buss og ferjer og stopp etter innfallsmetoden.

Man kan ikke ta med hund på Vy sine busser, så jeg må lappe sammen en rute med diverse busser som jeg kan tråkle sammen.

Men jeg er altså så geographically challenged at det blir helt uoverkommelig for meg.

Kan dere hjelpe meg med å finne litt etappe for etappe? Hvilke ruter går? Kan man reise deler av strekket med båt? (Hurtigruten er også et alternativ, men de var tomme for hundelugarer).

Hjelp?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel

Sist redigert av Polyanna : 25-06-21 kl 12:22.
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat