Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-21, 10:35   #1
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken iPhone vil jeg ha?

Jeg bytter jobb til høsten, og får ny telefon. De gir meg i utgangspunktet iPhone7, men jeg kan velge å få en nyere modell og dekke mellomlegget selv. Siden jeg aldri har hatt iPhone har jeg ingen anelse om hva jeg har lyst på.

Jeg regner med å bruke samme telefon til jobb og privat. Et godt kamera er viktig når jeg først skal bytte, men jeg ser f.eks. aldri film og serier på telefonen. I dag har jeg en eldre samsung, og irriterer meg mest over at jeg ikke får tak i nytt deksel.

Er det noen som har tips og erfaringer?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat