Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-21, 22:53   #16
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sammenheng mellom antall klikk og personer på visning?

Å klikke på annonser og salgsoppgaver kan man gjøre uten å være interessert i å kjøpe eiendom, bare ved nysgjerrighet, at man bor i området selv, kjenner dere eller noen som har bodd der før, osv.

Jeg setter ting på favoritt for at de skal legge seg i lista mi, og trenger ikke være reelt interessert av den grunn - mer et bokmerke. Når jeg ønsker å gå på visning, huker jeg ikke av i annonsen. Jeg ønsker ikke å gjøre eiendomsmegler oppmerksom på meg før jeg vil legge inn et bud, til vanlig. (Litt annerledes nå, med påmelding.) Slitsomt med den ringinga. Ville heller ikke ønske å hype interessen for en eiendom jeg er reelt interessert i, og dermed skru opp forventningene. Så det er gøy og slitsomt og avhengighetsskapende med statistikk, men sier lite om utfall, tror jeg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat