Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-17, 14:57   #40
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Da fikk jeg sms fra Røhne Selmer. De gjorde oppmerksom på at man kan kjøre bil inn i Oslo hvis man har verksteda tale. Og, sånn forresten liksom, så har de ledige verkstedtimer de neste dagene. Noget usmakelig.

Herlighet.

Jeg skjønner at det er pesete å måtte la bilen stå når man vanligvis baserer seg på bil for å få logistikken til å gå opp, men jeg synes allikevel at det er bra med strakstiltak når været tilsier det, og er det helt pokkerns krise kan man leie en el-bil eller bensinbil på Nabobil.no, lissom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat