Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-17, 12:26   #27
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Jeg er veldig ambivalent til tiltaket. Ettersom det er fritt frem å kjøre gjennom Oslo så har jeg vondt for å tro at effekten av forbudet er så god som den burde vært. Samtidig kjenner jeg jo at luften er dårlig.
Men de skal gjøre målinger nå, skal de ikke? Det blir veldig interessant. Jeg synes jo det er verdt å la bilen stå noen dager i løpet av vinteren dersom det gir ønsket effekt. Men det gjenstår å finne ut hvordan vi skal få Storesøster og to venninner hjem fra trening kl 21, det tar ganske lang tid å reise kollektivt så det er et dårlig alternativ så sent.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat