Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-07, 16:49   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Få høre da.

Til info, vi har ikke bil lån, da hadde jeg brutt et av mine prinsipper.

Du er inne på noe der, ja. Jeg hadde hevdet at jeg aldri skulle ta opp billån. Siden 1996 har vi trillet rundt i små skraphauger - tre 84-modeller som alle ble fulgt til graven. For fire år siden kjøpte vi en 93-modell Corolla for 60 000, og den har vi vært veldig glade i. Den er imidlertid kokende varm om sommeren og litt i minste laget. Nå vil mannen ha en Toyota Avensis Verso 2004-modell - et totalt brudd med vår bilpolitikk. Vi kommer i så fall til å ta opp lån på den (via leiligheten), men til gjengjeld har vi nesten ikke huslån lenger og begynner å få vel høy skatteprosent.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat