Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-15, 15:12   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Bør de kunne vise til full servicehistorikk? Noen deler som er mer utsatt enn andre som bør være sjekket?

Ja, jeg ville ha sjekket servicehistorikk. Men man vet jo ikke om de faktisk har gjort de reparasjonene de anbefaler på service... Da vi fikk vår tilbake etter service før vi solgte den, så fikk vi beskjed om dette med bremsene og et estimat på pris. Jeg kunne jo glatt latt som om jeg ikke visste det da jeg solgte den, men jeg priset den lavt, la ut en veldig, veldig ærlig annonse og fikk den solgt på 1-2-3. Men altså, du vet ikke om det er masse ting som burde vært gjort på bilen, som du ikke har fått beskjed om.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men det går jo etter bilnummeret, gjør det ikke? Når den skal EU-godkjennes?

Det er vel etter alder? Etter 4 år, og så relativt hyppig etter det. Da skal de jo ha måttet ta det mest kritiske før de godkjenner den.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat