Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-15, 14:57   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Du har sikkert erfart dette allerede, men med en gammel bil så må du spare til buffer for reparasjonskostnader, for det blir fort store utgifter om gangen. Vi solgte den gamle Toyoataen vår da det ble nødvendig med store reparasjoner på bremsesystemet. Helt normal slitasje for en ti år gammel bil, altså. Ca. 35 000, tror jeg det skulle koste. Da tror jeg det er lettere å spare til 5500 for bilkollektiv i sommerferien.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat