Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-14, 14:18   #24
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere?

Vi har to biler som vi bruker til og fra jobb. Mannen kunne i teorien tatt tog, men foretrekker bil. Jeg må ha bil til jobb.
Vi hadde før jul en stor, gammel bensinsluker 3,3 liter Grand Voyager som hovedbil som jeg kjørte som har kortest vei til jobb. Mannen kjørte en liten Yaris. Førstnevnte ble kondemnert etter krasj i lysstolpe og vi kjøpte en Nissan Leaf til mannen som må gjennom 3 bomringer, kø og bruker litt bensin. Veldig besparende for oss. Pr nå bruker jeg da den lille Yarisen som skal selges så fort vi har fått kjøpt en ny hovedbil.
Sånn i hverdagen holder det egentlig med to små biler, det er også mest besparende selvfølgelig, men vi trenger en stor bil til å reise på ferie, hytteturer etc. Vi har også hund, men den tar opp siste setet i baksetene med hundebilbelte, så vi har heldigvis ikke bur. Men alikevel er vi kresne på bagasjeplass, trenger mye.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat