Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-12, 14:21   #56
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi så på 5008 da vi så på bil i 2002, men da var den veldig "raklete" inni. Mye billig plæstikk.

Nå liker jeg maskuline biler, da... Jeg hadde gjerne tatt en diger BMW-sak om jeg skulle koblet ut hjernen et øyeblikk.

Men altså :back-on-track:, jeg syns ikke 5008 ser særlig høy ut? Bare bittelitt høyere enn en stasjonsvogn?

Og S-Maxen, den er altså dyrere. Hvorfor?

5008 er en ny bil, så den eksisterte ikke i 2002

Hm, jeg synes den er høy, men vi hadde Opel Astra tidligere så alt blir jo opp for oss Du må nesten teste og se om du føler den er lav eller høy. Jeg synes ihvertfall den har god 'arbeidshøyde' ift til barna bak, og svært fin og oversiktlig å kjøre. Barna føler de kommer god opp også.

Hvorfor Ford er dyrere - tja, sikkert mange meninger om det, men jeg tror det fordi de kan Håper du får noen mer begrunnede svar enn det

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat