Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-10, 12:33   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt om til vinterdekk?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Så det må jo uten videre veie opp for litt pinglete støvsuging og klesvask og sånt småtteri gjennom året.

Haha!

Jeg kjører rundt med vinterdekk, ja. I bagasjerommet.
Har kjøpt nye til meg og sønn før helga, men sønn syntes det var tull å betale tusen ekstra for omlegging på bilene i tillegg - så jeg håper han dukker opp her i dag og skifter på bilen min. Når han flytter fra byen en gang, så blir det nok dekkhotell på mor. Eller kanskje jeg får lært Pip opp til den tid...

Update: Sønn dukket opp. Vinterhjul på bil. Sommerdekk spylt av og stablet i kjellerboden.


Sist redigert av -ea- : 11-10-10 kl 19:51.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat