Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-20, 13:57   #81
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogginnlegget «Det har klikka for oss»

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Tja, mange gjør vel som meg og kjøper på salg. Den min har kostet 300 kr.

300kr er godt under halv pris av de i barnestørrelse, så det er ikke ofte de er så billige, men de kan selvsagt være kjøpt på salg ja. Eller så har alle foreldrene gått sammen og kjøpt et stort parti, det ser nesten slik ut.

Uansett, jeg fikk i alle fall forståelse for at det kunne være noe man kan bli fristet til å gi i julegave, hvis det er noe guttene går og drømmer om å få, da jeg stod der og ikke ante hva jeg skulle kjøpe til min. Jeg gikk så langt som å tenke "hadde han enda vært opptatt av merkeklær". Selv om jeg til vanlig ikke mener det. Men jeg kaster ikke merkegensere etter han når han absolutt ikke er interessert i det altså. Særlig ikke siden han er en type som mange andre ser opp til, jeg har ikke lyst til å være den som drar i gang et behov som per nå ikke eksisterer på trinnet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat