Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-14, 17:50   #299
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nei, at jeg sier jeg skal gå ut av en tråd og ikke komme tilbake og gjør det likevel. Det har jeg aldri gjort. Og det er helt bevisst, jeg synes nemlig det er litt latterlig. Det eneste jeg har sagt om å delta i tråder er at jeg ikke vil diskutere i skoletråder mer. Det føles ofte helt fåfengt, så det gidder jeg ikke utsette jeg for. Og det har jeg holdt så langt.

Jeg har da ikke sagt at du har gjort det???

Jeg har sagt at det å gå inn i en diskusjon og dåne av at det fortsatt diskuteres er en like stor klisjé som ... etc. Det at du gjør noe som (etter min mening) er en like stor klisjé som noe annet er ikke det samme som å si at du faktisk også har gjort dette andre.

For meg er det du skriver med andre ord ett av to typiske forumfenomen, som jeg har lurt på hvorfor folk ser ut til å ha behov for. Det er noe jeg har registrert og akseptert, men ikke forstår meg på.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat