Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-14, 16:49   #293
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

At du har hva? Kommet inn og dånt over at det fortsatt diskuteres? Gjorde du ikke det da?

Nei, at jeg sier jeg skal gå ut av en tråd og ikke komme tilbake og gjør det likevel. Det har jeg aldri gjort. Og det er helt bevisst, jeg synes nemlig det er litt latterlig. Det eneste jeg har sagt om å delta i tråder er at jeg ikke vil diskutere i skoletråder mer. Det føles ofte helt fåfengt, så det gidder jeg ikke utsette jeg for. Og det har jeg holdt så langt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat