Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-24, 15:47   #130
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Jeg tenker at man tar med posen sin, uansett om man skal tilbake samme veg. Nettopp utfrå det som også kommer frem i denne tråden - det er sjenerende og stygt og folk vet virkelig ikke at akkurat du ikke bare har hengt posen til pynt, men akter å ta den med på tilbakeveien. Jeg mener at hensynet til alle andre selvsagt skal gå foran eget ønske om å å slippe å ta med bæsjeposen på tur.

Jeg tar alltid opp etter mine hunder. Alltid. Jeg sjekker at jeg har poser i lommen før jeg gårpå tur, det er rutine på linje med å ta på sko. jeg ergrer meg veldig over de som ikke tar oppp etter sine hunder, men enkel matematikk forteller meg at det er noen få. Her jeg bor er det veldig mange hunder - hvis ingen hadde plukket opp, ville gangveiene rundt her i villasuburbia hvor jeg bor nå, vært dekket av hundeavføring.

Når det gjelder katter, så tenker jeg at hvis man bor i tettbygd strøk, bør man alltid ha kattedo inne, også hvis man har utekatt, fordi katten da i det minste har mulighet til å gå på do inne. Jeg oppdaget at nabokatten elsket å bruke bedene være til do da jeg fikk hund. Hun syntes kattebæsj i bed var en delikatesse, men jeg synes ikke hund som har spist kattebæsj er så veldig delikat. Og jeg synes IKKE masse kattehåtr i utemøblene er OK heller, dårlig ide med allergiker i hus. Jeg skulle ønske at hundene mine kunne ferdes i min hage uten å møte på kattebæsj, og jeg er egentlig imot dyrehold i tettbygd strøk som innbærer dyr i fri ferdsel uten at noen har kontroll på dem. Det handler også om at det var helt grusomt å finne nabokatten ihjelkjørt rett utenfor her.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat