Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 06:28   #11
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tanker om barn og hva som er viktig (gammelt NM-innlegg)

Dette er et av de innleggene jeg husker aller best fra NM. Veldig godt skrevet, og et gripende tema. Jeg kan ikke annet enn å signere dette avsnittet:

Sitat:

Vi har unike muligheter til å gi barna våre det beste denne verden har å tilby her i Norge. Vi lever i en del av verden der de aller, aller fleste av oss har tilgang på alt vi trenger og tusen ganger mer. Personlig har jeg det så godt at jeg ikke vet hva som viktigst. Jeg vet at jeg ønsker å gi datteren min alt jeg kan. Enkelt og greit. Det er viktig - å gjøre sitt aller beste. Det glipper nok i ny og ne, vi er ikke supermennesker og vi er ikke perfekte. Men vi har muligheter til å gjøre vårt aller beste hvis vi ønsker det. Vi har muligheter til å skape sunne, friske, gode, rettferdige, trygge, snille, kunnskapsrike, inkluderende mennesker. Vi har muligheten til å gi barna våre håp for fremtiden, og det er stort. I det ligger det håp for barna i India også.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat