Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-12, 00:08   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Publikum ved tv-sendinger?

Jeg skulle til å runge et nei, men jeg har altså vært på Syng med oss som ca-9-åring. :førtis: Det nærmeste jeg har kommet en Da-jeg-møtte-Sissel-episode, altså.

Jeg er svært lite kjendiskåt, og ser ikke på gullrekkeprogrammer, så jeg har generelt ikke noen særlig interesse av sånt.

Men jeg er på storskjermen på Popsenteret, da, når de filmer fra Lillebjørn Nilsens entré på Øya. (Jeg sa ikke at jeg ikke var ekshibisjonistisk.)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat